Tecnulugia di curvatura senza traccia di lamiera [illustrazione].

Abstract: in u prucessu di curvatura di foglia, u prucessu tradiziunale di curvatura hè faciule per dannà a superficia di u travagliu, è a superficia in cuntattu cù a fustella formarà indentazione o scratch evidenti, chì influenzerà a bellezza di u pruduttu.Stu documentu detallarà e cause di l'indentazione di curvatura è l'applicazione di a tecnulugia di curvatura senza traccia.

A tecnulugia di trasfurmazioni di a lamiera continua à migliurà, soprattuttu in alcune applicazioni cum'è a curvatura di precisione in acciaio inossidabile, a curvatura di trim in acciaio inox, a curvatura in lega d'aluminiu, a curvatura di parti di l'aeronautica è a curvatura di piastra di rame, chì presenta ancu più esigenze più elevate per a qualità di a superficia di i pezzi formati.

U prucessu tradiziunale di curvatura hè faciule per dannà a superficia di u pezzu di travagliu, è una indentazione o scratch evidenti serà furmata nantu à a superficia in cuntattu cù a fustella, chì affetterà a bellezza di u pruduttu finali è riduce u ghjudiziu di valore di l'utilizatori di u pruduttu. .

Durante a curvatura, perchè u fogliu di metallu serà estrusu da u fustu di curvatura è pruduce una deformazione elastica, u puntu di cuntattu trà u fogliu è a fustella sfilarà cù u prugressu di u prucessu di curvatura.In u prucessu di curvatura, a lamiera hà da sperimentà duie tappe evidenti di deformazione elastica è deformazione plastica.In u prucessu di curvatura, ci sarà un prucessu di mantenimentu di pressione (cuntattu di trè punti trà u fustu è a lamiera).Dunque, dopu chì u prucessu di curvatura hè finitu, trè linee di indentazione saranu formate.

Queste linee di indentazione sò generalmente prudutte da a frizione di estrusione trà a piastra è a spalla V-groove di a matrice, per quessa sò chjamati indentazione di spalla.Comu mostra in a Figura 1 è a Figura 2, i mutivi principali di a furmazione di l'indentazione di l'spalla ponu esse classificate in e seguenti categurie.

Fig. 2 indentazione di curvatura

Fig. 1 Schematic diagram of bending

1. Metudu Bending

Siccomu a generazione di l'indentazione di a spalla hè ligata à u cuntattu trà a lamiera è a spalla V-groove di a fustella femina, in u prucessu di curvatura, a distanza trà u punch è u fustu femminile affettarà u stress compressive di a foglia. è a probabilità è u gradu di indentazione seranu diffirenti, cum'è mostra in Figura 3.

Sutta a cundizione di a stessa V-groove, più grande hè l'angolo di curvatura di a pezza di piegatura, più grande hè a variabile di a forma di a lamina di metallu chì hè allungata, è più a distanza di attritu di a foglia di metallo à a spalla di u V-groove. ;Inoltre, più grande hè l'angolo di curvatura, più longu serà u tempu di mantene a pressione esercitata da u punch nantu à a foglia, è più evidente l'indentazione causata da a cumminazione di sti dui fattori.

2. Structure di V-groove di femina die

Quandu si curvanu fogli di metallu cù un spessore diversu, a larghezza di V-groove hè ancu diversa.Sutta a cundizione di u stessu punch, più grande hè a dimensione di u V-groove di u die, u più grande a dimensione di a larghezza di indentazione.Per quessa, più chjuca hè a friczione trà a foglia di metallu è a spalla di u V-groove di a matrice, è a prufundità di indentazione naturalmente diminuisce.À u cuntrariu, u più fino u spessore di a piastra, u più strettu u V-groove, è u più ovvi l'indentazione.

Quandu si tratta di attritu, un altru fattore ligatu à a friczione chì avemu cunsideratu hè u coefficient di attritu.L'angulu R di l'spalla di u V-groove di u die femina hè diversu, è l'attrito causatu à a lamiera in u prucessu di curvatura di lamiera hè ancu diversu.Per d 'altra banda, da a perspettiva di a prissioni esercitata da u V-groove di u fustu nantu à u fogliu, u più grande u R-angle di u V-groove di u die, più chjuca hè a pressione trà u fogliu è a spalla di u V-groove di u die, è u più liggeru l'indentazione, è vice versa.

3. Gradu di lubricazione di V-groove di a donna die

Cum'è l'esitatu prima, a superficia di u V-groove di u fustu cuntattarà cù u fogliu per pruduce a friczione.Quandu a fustella hè purtata, a parte di cuntattu trà V-groove è lamiera diventerà più è più ruvida, è u coefficient d'attrito diventerà più è più grande.Quandu a lamiera scorre nantu à a superficia di a V-groove, u cuntattu trà a V-groove è a lamiera hè in realtà u puntu di cuntattu trà innumerevoli bumps rugosi è superfici.In questu modu, a pressione chì agisce nantu à a superficia di a foglia di metallo aumenterà in cunseguenza, è l'indentazione serà più evidenti.

Per d 'altra banda, a V-groove di a matrice femminile ùn hè micca sguassata è pulita prima chì a pezza di u travagliu hè piegata, chì spessu produce una indentazione evidenti per l'estrusione di a piastra da i residui residuali nantu à u V-groove.Questa situazione si trova di solitu quandu l'equipaggiu piega i pezzi di travagliu cum'è a piastra galvanizzata è a piastra d'acciaio di carbonu.

2、 Applicazione di a tecnulugia di curvatura senza traccia

Siccomu sapemu chì a causa principale di l'indentazione di curvatura hè l'attrito trà a lamiera è a spalla di u V-groove di u fustu, pudemu principià da u pensamentu orientatu à u mutivu è riduce l'attrito trà a lamiera è a spalla di u fustu. V-groove di u fustu attraversu a tecnulugia di prucessu.

Sicondu a furmula di attritu F= μ· N si pò vede chì u fattore chì affetta a forza di attritu hè u coefficient di attritu μ È a prissioni n, è sò direttamente proporzionali à u attritu.Per quessa, i seguenti schemi di prucessu ponu esse formulati.

1. L'spalla di u V-groove di u die femminile hè fatta di materiali non metallichi

Figura 3 tipu di curvatura

Solu aumentendu l'angulu R di a spalla V-groove di u die, u metudu tradiziunale per migliurà l'effettu di indentazione di curvatura ùn hè micca grande.Da u puntu di vista di riduzzione di a prissioni in u paru di attritu, pò esse cunsideratu à cambià a spalla V-groove in un materiale non metallicu più dolce di u piattu, cum'è nylon, cola Youli (elastomer PU) è altri materiali, nantu à u premisa di assicurà l'effettu di estrusione originale.Cunsiderendu chì sti materiali sò faciuli di perde è devenu esse rimpiazzati regularmente, ci sò parechje strutture V-groove chì utilizanu questi materiali in u mumentu, cum'è mostra in a Figura.

2. A spalla di V-groove di a donna die hè cambiatu in struttura di palla è roller

In listessu modu, basatu annantu à u principiu di riduce u coefficient di attritu trà u fogliu è u V-groove di u fustu, u sliding attritu trà u fogliu è a spalla di u V-groove di u die pò esse trasfurmatu in friction rolling, in modu di riduce assai l'attrito di u fogliu è evite in modu efficace l'indentazione di curvatura.At prisente, stu prucessu hè statu largamente usatu in l 'industria die, è u ballò traceless die piegatura (Fig. 5) hè un esempiu applicazione tipica.

Fig. 5 matrice di piegatura senza traccia di sfera

Per evità un attritu rigidu trà u rollu di a sfera di piegatura senza traccia è a V-groove, è ancu per fà u rullu più faciule per rotà è lubricate, a bola hè aghjuntu, in modu di riduce a pressione è riduce u coefficient di attritu à u listessu tempu.Dunque, e parti trattate da a fustella di piegatura senza traccia di sfera ùn ponu esse in fondo micca una indentazione visibile, ma l'effettu di curvatura senza traccia di i piatti morbidi cum'è l'aluminiu è u ramu ùn hè micca bonu.

Da a perspettiva di l'ecunumia, perchè a struttura di a fustella di piegatura senza traccia di sfera hè più cumplessa di e strutture di fustella sopra citate, u costu di trasfurmazioni hè altu è u mantenimentu hè difficiule, chì hè ancu un fattore chì deve esse cunsideratu da i gestori di l'impresa quandu selezziunate. .

6 schema strutturale di V-groove invertitu

Attualmente, ci hè un altru tipu di muffa in l'industria, chì usa u principiu di rotazione di u fulcrum per rializà a curvatura di i pezzi girandu a spalla di u muffa femminile.Stu tipu di fustelle cambia a struttura tradiziunale di u groove in V di a fustellatura di a stallazione, è stabilisce i piani inclinati da i dui lati di u V-groove cum'è un mecanismu di turnover.In u prucessu di pressu u materiale sottu à u punch, u mecanismu di turnover in i dui lati di u punch hè vultatu in l'internu da a cima di u punch cù l'aiutu di a pressione di u punch, in modu di piegà a piastra, cum'è mostra in Fig. 6.

Sutta sta cundizione di travagliu, ùn ci hè micca un attritu sliding lucale evidenti trà a lamiera è a fustellata, ma vicinu à u pianu di turnu è vicinu à u vertice di u punch per evità l'indentazione di e parti.A struttura di sta fustella hè più cumplessa di e strutture precedente, cù a molla di tensione è a struttura di u piattu di turnover, è u costu di mantenimentu è u costu di trasfurmazioni sò più grande.

Diversi metudi di prucessu per a realizazione di curvatura senza traccia sò stati introdotti prima.A seguita hè una comparazione di sti metudi di prucessu, cum'è mostra in a Tabella 1.

Elementu di paragone Groove in V di nylon Youli gomma V-groove Tippu di sfera V-groove Groove in V invertitu Film di pressione senza traccia
Angulu di curvatura Diversi anguli arcu Diversi anguli Spessu usatu in anguli dritti Diversi anguli
Piastra applicabile Diversi piatti Diversi piatti   Diversi piatti Diversi piatti
Limitu di lunghezza ≥ 50 mm ≥ 200 mm ≥ 100 mm / /
vita di serviziu 15-20 Dece mila volte 15-21 Dece mila volte / / 200 volte
Mantenimentu di sustituzione Sustituisce u core di nylon Sustituisce u core di gomma Youli Sustituisce a bola Sustituisce in tuttu o rimpiazzà a molla di tensione è altri accessori Sustituisce in tuttu
costu Cheap Cheap caru caru Cheap
vantaghju Bassu costu è hè adattatu per a curvatura senza traccia di diverse piastre.U metudu d'usu hè uguale à a fustella più bassa di a curvatura standard. Bassu costu è hè adattatu per a curvatura senza traccia di diverse piastre. Vita di serviziu più longa Hè appiecabile à una varietà di platti cun bon effettu. Bassu costu è hè adattatu per a curvatura senza traccia di diverse piastre.U metudu d'usu hè uguale à a fustella più bassa di a curvatura standard.
limitazioni a vita di serviziu hè più corta di a matrice standard, è a dimensione di u segmentu hè limitata à più di 50 mm. Attualmente, hè applicabile solu à a curvatura senza traccia di i prudutti d'arcu circular. U costu hè caru è l'effettu nantu à i materiali morbidi cum'è l'aluminiu è u cobre ùn hè micca bonu.Perchè a friczione di u ballu è a deformazione sò difficiuli di cuntrullà, e tracce ponu ancu esse prudutte in altri platti duri.Ci sò parechje restrizioni à a lunghezza è a tacca. U costu hè caru, u scopu di l'applicazione hè chjucu, è a lunghezza è a tacca sò restrittivi A vita di serviziu hè più corta di l'altri schemi, a sustituzione frequente affetta l'efficienza di a produzzione, è u costu aumenta significativamente quandu s'utilice in grande quantità.

 

Table 1 Comparazione di prucessi di curvatura senza traccia

4. U V-groove di u die hè isolatu da a foglia (stu metudu hè cunsigliatu)

I metudi sopra citati sò di realizà una curvatura senza traccia cambiendu a filiera di curvatura.Per i gestori di l'imprese, ùn hè micca cunsigliatu di sviluppà è cumprà un set di novi fustelle per realizà una curvatura senza traccia di parti individuali.Da u puntu di vista di u cuntattu di friczione, a friczione ùn esiste micca sempre chì u fustu è u fogliu sò separati.

Per quessa, nantu à a premessa di ùn cambià a fustellatura, a curvatura senza traccia pò esse realizata cù una filma morbida in modu chì ùn ci hè micca cuntattu trà u V-groove di a fustella è a lamiera.Stu tipu di film molle hè ancu chjamatu film senza indentazione di curvatura.I materiali sò generalmente gomma, PVC (cloruro di polivinile), PE (polietilene), PU (poliuretano), etc.

I vantaghji di gomma è PVC sò low cost di materie prime, mentre chì i svantaghji ùn sò micca resistenza à a pressione, prestazioni di prutezzione poveru è vita di serviziu curta;PE è Pu sò materiali di ingegneria cù prestazioni eccellenti.U film di curvatura è pressa senza traccia pruduciutu cun elli cum'è u materiale di basa hà una bona resistenza à a lacrime, cusì hà una vita di serviziu alta è una bona prutezzione.

U film protettivu di piegatura ghjoca principarmenti un rolu di buffer trà u pezzu di travagliu è a spalla di a fustella per compensà a pressione trà a fustella è a lamiera, per impediscenu l'indentazione di a pezza durante a curvatura.Quandu hè in usu, basta mette a film di curvatura nantu à a fustella, chì hà i vantaghji di u prezzu bassu è l'usu convenientu.

Attualmente, u spessore di u film di indentazione di curvatura senza marcatura in u mercatu hè generalmente di 0,5 mm, è a dimensione pò esse persunalizata secondu i bisogni.In generale, a film di indentazione senza traccia di curvatura pò ghjunghje à a vita di serviziu di circa 200 curve sottu a cundizione di travagliu di a pressione 2T, è hà e caratteristiche di una forte resistenza à l'usura, una forte resistenza à lacrime, un eccellente rendimentu di curvatura, una alta resistenza à a trazione è un allungamentu à a rottura, resistenza. à l'olii lubrificanti è i solventi di idrocarburi alifatici.

Conclusioni:

A cumpetizione di u mercatu di l'industria di trasfurmazioni di lamiera hè assai feroce.Se l'imprese volenu occupà un postu in u mercatu, anu bisognu di migliurà constantemente a tecnulugia di trasfurmazioni.Ùn duvemu micca solu rializà a funziunalità di u pruduttu, ma ancu cunsiderà a manufacturability è l'estetica di u pruduttu, ma ancu cunsiderà l'ecunumia di trasfurmazioni.Per mezu di l'applicazione di tecnulugia più efficaci è ecunomica, u pruduttu hè più faciule di processà, più economicu è più bellu.(sceltu da a foglia è a fabricazione, edizione 7, 2018, da Chen Chongnan)


Tempu di Postu: Feb-26-2022