Introduzione à i metudi cumuni di blanking in a trasfurmazioni di lamiere

1. Cesoie di piastra: i cesoie di piastra sò l'equipaggiu di taglio di piastra più utilizati in diversi dipartimenti industriali.I cesoie a piastra appartenenu à e macchine di taglio lineari, chì sò principarmenti aduprate per taglià i bordi lineari di piastre di metalli di diverse dimensioni è per taglià materiali di striscia simplice.U costu hè bassu è a precisione hè menu di 0,2, ma pò solu processà strisce o blocchi senza buchi è anguli.

Le cesoie a piastra sono principalmente divise in cesoie a piastra a lama piatta, cesoie a piastra a lama obliqua e cesoie a piastra multiuso.

A tosatura a lama piatta hà una bona qualità di tosatura è una piccula distorsione, ma hà una grande forza di taglio è un grande cunsumu d'energia.Ci sò parechje trasmissioni meccanica.I lame supiriori è inferjuri di a macchina di cisatura sò paralleli à l'altri, chì sò cumunimenti utilizati per i billetti di fioritura di taglioli caldi è e lastre in laminati;Sicondu u so modu di taglio, pò esse divisu in u tipu di taglio è u tipu di taglio.

E lame superiori è inferiori di a macchina di cisaglia a lama inclinata formanu un angolo.In generale, a lama superiore hè inclinata, è l'angolo di inclinazione hè generalmente 1 ° ~ 6 °.A forza di cisura di cisali a lama oblicua hè più chjuca di quella di cisaglia a lama piatta, cusì a putenza di u mutore è u pesu di tutta a macchina sò assai ridotti.Hè più largamente utilizatu in a pratica.Parechji pruduttori di cesoie producenu stu tipu di cesoie.Stu tipu di cesoie di piastra pò esse divisu in dui tippi secondu a forma di muvimentu di u restu di u cuteddu: cisori di piastra d'apertura è cisori di piastra basculante;Sicondu u sistema di trasmissione principale, hè divisu in trasmissioni idraulica è trasmissione meccanica.

Le cesoie a piastra multiuso sono principalmente suddivise in cesoie per piegare le piastre e cesoie per punzonatrici combinate.A macchina di curvatura è di cisatura di lamiera pò compie dui prucessi: cisatura è curvatura.A macchina cumminata di punzona è cisatura ùn pò micca solu compie a tosatura di i piatti, ma ancu i profili di taglio.Hè soprattuttu utilizatu in u prucessu di blanking.

2. Punch: usa u punch per punch the flat parts after unfolding the parts on the plate in one or more steps to form materials of different forms.Havi i vantaghji di u tempu di travagliu cortu, alta efficienza, alta precisione è low cost.Hè adattatu per a pruduzzioni di massa, ma u moldu deve esse designatu.

Sicondu a struttura di trasmissione, i pugni ponu esse divisi in e seguenti categurie:

Punch meccanica: trasmissione meccanica, alta vitezza, alta efficienza, grande tunnaghju, assai cumuni.

Pressa idraulica: guidata da a pressione idraulica, a vitezza hè più lenta di a machina, u tunnellu hè grande, è u prezzu hè più prezzu di a machina.Hè assai cumuni.

Punch pneumaticu: azzione pneumatica, paragunabili à a pressione idraulica, ma micca stabile cum'è a pressione idraulica, chì hè di solitu menu cumuni.

Punch meccanicu d'alta velocità: hè principalmente utilizatu per a fustellatura cuntinuu di i prudutti di u mutore, cum'è l'impostazione di u mutore, a pala di rotore, NC, alta velocità, finu à circa 100 volte quella di u punch meccanicu ordinariu.

Punch CNC: stu tipu di punch hè speciale.Hè principarmenti adattatu per a machining parts cun gran numaru di buchi è distribuzione di densità.

3. Blanking di CNC punch: CNC punch hà alta efficienza è low cost.A precisione hè menu di 0,15 mm.

L'operazione è u monitoraghju di NC punch sò tutti cumpleti in questa unità NC, chì hè u cervellu di NC punch.In cunfrontu cù i punzoni ordinali, i punzoni CNC anu e seguenti caratteristiche:

● alta precisione di trasfurmazioni è qualità di trasfurmazioni stabile;

● grande larghezza di trasfurmazioni: 1.5m * 5m larghezza di trasfurmazioni pò esse cumpletu in una volta;

● si pò purtà un ligame multi coordenada, prucessu parti cù formi cumplessi, è pò esse tagliatu è furmatu;

● quandu i pezzi di trasfurmazioni sò cambiati, in generale solu u prugramma NC deve esse cambiatu, chì pò salvà u tempu di preparazione di produzzione;

● alta rigidità è alta produtividade di punch press;

● u punch hà un altu gradu d'automatizazione, chì ponu riduce l'intensità di u travagliu;

● funziunamentu simplice, cù certi cunniscenze informatica di basa, è pò esse cuminciatu dopu à 2-3 ghjorni di furmazione;

4. Laser blanking: aduprà lu mètudu taglio laser à taglià a struttura è a forma di grande piastra piatta.Cum'è NC blanking, ci vole à scrive un prugramma di computer, chì pò ièssiri usatu per i piatti piani cù diverse formi cumplessi, cù una precisione di 0,1.L'efficienza di taglio laser hè assai alta.Cù u dispusitivu di alimentazione automatica, l'efficienza di u travagliu pò esse assai megliu.

In cunfrontu cù a tecnulugia di fabricazione tradiziunale, u taglio laser hà vantaghji evidenti.U taglio laser combina energia è pressione altamente cuncentrata, in modu chì pò tagliate spazii di materiale più chjuchi è più stretti, è riduce significativamente u calore è i rifiuti di materiale.A causa di a so alta precisione, u taglio laser pò creà una geometria cumplessa, cù bordi più lisci è effetti di taglio più chjaru.

Per questi mutivi, u taglio laser hè diventatu una soluzione eccellente per i prughjetti di l'automobile, l'aerospaziale è altri prughjetti di trasfurmazioni di metalli.

5. Segatrice: hè principarmenti utilizata per prufilu d'aluminiu, tubu quadratu, tubu di trafila, azzaru tondu, etc., cù pocu costu è precisione.

Per certi pipi assai grossi o platti grossi, u processu russu è u tagliu sò difficiuli di penetrà da altri metudi di trasfurmazioni, è l'efficienza hè bassa.U costu per unità di tempu di trasfurmazioni hè relativamente altu per certi metudi di trasfurmazioni più precisi.In questi casi, hè particularmente adattatu per l'usu di segatrici.


Tempu di Postu: Feb-26-2022